lauantai 4. helmikuuta 2012

Nu e de snart midnatt o jag har suttit vid datorn och helt glömt bort tiden :)

Visst är det härligt att sitta och lyssna på bra musik och njuta av ett glas vittvin ibland ( öppnade flaskan igår , har nästan halva kvar ännu... ).

Får kalla kårar varje gång jag hör denhär låten med Susan Boyle. Hennes story är helt underbar...  Den ger hopp till så många människor. Om hon lyckades förverkliga sina drömmar vid 47 års ålder så betyder det ju faktiskt att allt är möjligt !
Man inte ska ge upp sina drömmar utan kämpa på och vara envis och uthållig och MODIG !!!

Sitter tårögd och drömmer för jag älskar denhär videon och kan lyssna / titta på den om och om igen.
Nu låter jag väl lite väl " blöt " men sån är jag bara.



Amazing Grace med Il Divo är en annan låt som sitter bra en lördags kväll , när vinglaset är tömt och jag tittar ut på gården och häpnar av naturens underbara vinter - värld.


Borde ha använt stativ... Men vilken magi de var i natt

Måste ut och fotografera , försöker fånga stunden på bild. Ute är
-18 grader och allt är vitt och tyst och stilla. 
Månen lyser , man ser den klart och tydligt , det är ett underligt sken som magi i luften. 

När jag kommer in och Amazing Grace ljuder... jag saknar ord.



Efter dessa toner får jag bara säga ,
nati nati.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti