keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Idag,en hemma-studiedag :)

Fick ett textmeddelande från kursledaren i morse, halv åtta tiden. Vi ska ha en fjärrstudiedag ! Tycker det är jätte skönt för då vinner jag lite "egen" tid när jag inte behöver resa mellan Hangö och Ekenäs.Precis vad jag behöver för att få hemmet , maten etc fixat också.

Skall läsa om olika utbildningar , skolor , kurser , arbetsplatser som intresserar och i morgon referera för de andra om olika möjligheter. Spännande och intressant.

Om jag ändå visste vad jag själv vill göra när jag blir stor ? Skulle vilja prova på så mycket och att drömma är skojigt men att våga är en annan sak !

Är i ett vägskäl just nu och har svårt för att bestämma mig vilken väg jag ska välja. En trygg och bekant eller nåt nytt och främmande ? Usch vad det är svårt...Dessutom snurrar tusen och åter tusen frågor i mitt huvud. Kan jag ? klarar jag av det ? orkar jag ? vågar jag ? Är jag för gammal ? kan jag få jobb senare ????
frågor frågor frågor som jag själv måste hitta svaren till !!!




Queen är bra att lyssna på när jag behöver
" nollställa " hjärnan :)

Nu får det bli " arbete  ".
Höres igen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti