tiistai 3. tammikuuta 2012

Såg mitt livs första stjärnfall ikväll :)
- och jag kom faktiskt ihåg att önska fast jag blev till mig...

Det var så underligt " magiskt " och HÄRLIGT !!!
Det var underbart att få uppleva det med Tommen <3. Vi gick med Ninja när vi båda stannade upp tillika och sa: - Ser du ? Det syntes en stund och sen försvann det lika fort.


Jag hoppas det var ett gott tecken...Passade förträffligt bra såhär i början av året och just idag.

Blev ( idag) tidigare så ledsen när Sofia hade tid med remiss till VNS och läkaren frågade oss varför hon var där ? Sofia har äntligen fått Borrelia diagnos från privatläkarstation
( dec 2011) och nu hoppades vi naturligtvis att nån form av medicinering skulle sättas in.
- Men nej. Enligt läkaren är det onödigt, för symptomen är så diffusa.
Trots att flickan ofta domnar i armar och ben, ser suddigt, har från och till stegring och är trött och matt och blek och har oförklarliga eksem tyckte läkaren att hon förstorar sina symptom !!! 
Nu var är vi där vi var för ett år sedan i samma startgrop. Måste vi nu igen då gå privat för att få medicinering för Borrelian. Vi har resultat svart på vitt att hon har Borrelia.

Skulle kunna vråla !!! I allafall kan vi inte lämna saken såhär på hälft. Har man borrelia så har man och då ska den skötas som den ska. Sjuttons kommunala sjukhus ändå... 

ARG !!!  ARG !!!  ARG !!!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det var en önskestjärna vi såg, att alla pusselbitar faller dit dom ska. Inte bara för Sofias del utan för hela familjen.  

GOnatt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti