sunnuntai 1. tammikuuta 2012

GOTT NYTT ÅR 2012 !



Så har vi nytt år på gång igen. Tiden går alldeles för fort enligt mig. Tycker jag knappt hinner med nuförtiden. Veckorna går med sån fart att huhuh...
Snart är det sportlov, sedan påsk, vappen, midsommar...

Har nångång hört vuxna människor prata om att tiden verkar gå mycket snabbare ju äldre man blir. Kanske det stämmer, tråkigt isåfall men troligtvis sant !


Nuförtiden är det bra om jag hinner konstatera att jaha det är veckoslut och vi är lediga, men så i ett vips har vi måndag morgon här igen. Lika fort går vardagarna i veckan, måndag moron kommer och vips så är det fredag igen.
Denhär snabba tidsgången skrämmer mig...bäst att inte tänka på tiden utan låta den bara ha sin naturliga gång.
- Annars får jag "kris" och panik och börjar räkna upp allt jag vill hinna ha gjort innan jag D... och allt jag måste få uppleva innan jag D.. och...
Nu ska jag tänka på nåt annat.

Jag hoppas att detta nya år ska bli ett bra år med många förändringar och positiva saker att se fram emot. Bättre hälsa för hela min familj och lyckliga stunder att minnas. Måtte våra drömmar bli sanna.

Gott Nytt År.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti